Ako se suočite s potencijalnim poteškoćama u vraćanju kredita zbog pandemije, trebate se obratiti svojoj kreditnoj instituciji, koja je dužna dati sva potrebna pojašnjenja i upute vezane uz vaše obveze. U slučaju da niste zadovoljni postupanjem kreditne institucije, možete iskoristiti svoje pravo i uputiti joj pisani prigovor. Ako se kreditna institucija ne očituje o vašem prigovoru u roku od 15 dana od dana kad je primila uredan prigovor ili ako je ocijenila da je vaš prigovor neosnovan, odnosno ako niste uspjeli razriješiti spornu situaciju te i nadalje sumnjate u zakonitost i pravilnost njezina postupanja, obavijest o svom prigovoru možete proslijediti Hrvatskoj narodnoj banci.
O nama
- Funkcije i struktura
- Poslovanje
- Zaštita potrošača
- Neprihodonosni krediti
- Kriptoimovina
- Karijera
- Događanja
- Javna nabava
- Zgrada
- Kontakti
- Edukacija
Imam poteškoća s vraćanjem kredita zbog pandemije koronavirusa, kome se mogu obratiti?
Banka mora odgovoriti na prigovor u roku 15 dana